MODE &
ACCESORIES
Dámská vesta Bianca 49026/109 CENA: 3390 CZK
Dámský šál Bianca 47511/399 CENA: 790 CZK
Dámský svetr Bianca 48008/365 CENA: 2690 CZK
Dámský svetřík Hajo 19817 CENA: 1690 CZK
Dámský svetřík Hajo 19819 CENA: 1690 CZK
Pánská košile Lerros 2401381-420 CENA: 1799 CZK
Pánská mikina Lerros 2404448-420 CENA: 1999 CZK
Pánské triko Lerros 2404055-290 CENA: 699 CZK
Pánský svetr Lerros 2405035-290 CENA: 1499 CZK
Pánský svetr Lerros 2405035-420 CENA: 1499 CZK
Pánský svetr Lerros 2495425/670 CENA: 2299 CZK
Obchodní podmínky
VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY PRO NÁKUP V TOMTO INTERNETOVÉM OBCHODĚ
1) VŠEOBECNÁ USTANOVENÍ
Kupující učiněním závazné objednávky stvrzuje, že akceptuje Obchodní podmínky pro dodávku zboží vyhlášené prodávajícím. Vztahy mezi kupujícím a prodávajícím se řídí těmito obchodními podmínkami, které jsou zároveň pro obě strany závazné.
2) OBJEDNÁNÍ ZBOŽÍ A SLUŽEB
Nabízíme vám možnost nákupu přímo z Vašeho domova, kde můžete nakupovat nonstop. Objednávat si můžete jednoduše a pohodlně pomocí nákupního košíku.
Předmětem smlouvy je pouze zboží uvedené v kupní smlouvě – objednávce. Zavazujeme se, že svým odběratelům budeme dodávat jen zboží v perfektním stavu a v souladu se specifikacemi či vlastnostmi obvyklými pro daný druh zboží vyhovujících daným normám, předpisům a nařízením platným na území České republiky.
Podmínkou pro naplnění platnosti naší elektronické objednávky je vyplnění veškerých požadovaných údajů a náležitostí uvedených v objednávkovém formuláři. Objednávka je zároveň návrhem kupní smlouvy, kdy samotná kupní smlouva posléze vzniká dodáním zboží. K uzavření kupní smlouvy se vyžaduje formální potvrzení objednávky prodávajícím.
3) POTVRZENÍ OBJEDNÁVKY
Objednávka je přijata do 24 hodin, potvrzení objednávky vám zašleme e-mailem, o odeslání budete taktéž informováni e-mailem. V případě nejasností Vás budeme samozřejmě kontaktovat.
4) ZRUŠENÍ OBJEDNÁVKY
Každou objednávku můžete do 24 hodin zrušit telefonicky či e-mailem, a to bez udání důvodu. Stačí uvést jméno, e-mail a popis objednaného zboží.
5) BALNÉ, POŠTOVNÉ A MÍSTO DODÁNÍ
Objednané zboží vám zašleme poštou jako dobírku. Maximální hmotnost brutto zásilky je 30 kg (jeden obchodní balík). Pokud bude cena zásilky vyšší než 1500,- Kč vč. DPH, neplatíte žádné přepravní poplatky. V opačném případě účtujeme k ceně zásilky poštovné a doběrečné v celkové výši 150,- Kč. Místo dodání akceptujeme pouze na území České republiky.
6) DODACÍ LHŮTA
Dodací lhůta je max. 5 pracovních dnů, není-li uvedeno jinak. V případě, že některé zboží nebude skladem, budeme Vás neprodleně kontaktovat.
7) VÝMĚNA ČI VRÁCENÍ ZBOŽÍ
V případě potřeby Vám nepoužité a nepoškozené zboží vyměníme za jiný druh. Zboží stačí zaslat doporučeným balíkem (ne na dobírku) na naši adresu. Zboží můžete vrátit do 14 dnů od jeho doručení. Náklady spojené s vyměňováním nese v plné výši kupující.
9) REKLAMACE A ZÁRUKA
Případné reklamace vyřídíme k Vaší spokojenosti individuální dohodou s Vámi a v souladu s platným právním řádem. Kupující je povinen zboží po jeho převzetí prohlédnout tak, aby zjistil případné vady a poškození. Případné vady je kupující povinen neprodleně hlásit naší firmě. Za vady vzniklé přepravcem neručíme. Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady.
Záruka se nevztahuje na vady způsobené:
- a) nesprávným použitím zboží
- b) nesprávným skladováním nebo udržováním zboží
Postup při reklamaci:
- 1) informujte nás o reklamaci telefonicky, e-mailem, či písemně
- 2) zboží zašlete jako doporučený balík (ne na dobírku) na naši adresu
- 3) do zásilky uveďte důvod reklamace, vaši adresu
- 4) doklad o nabytí reklamovaného zboží v našem obchodě
Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději do 30 dnů od jejího vzniku, tedy převzetí zboží naší firmou.
10) NEVYZVEDNUTÍ ZÁSILKY
V případě, že kupující zásilku nevyzvedne a zboží bude zasláno zpět prodávajícímu, vyhrazuje si prodávající právo odstranit uživatelský účet kupujícího v tomto internetovém obchodě a případně odmítnout jeho budoucí objednávku.
11) Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů
- Vážený spotřebiteli, jestli se domníváte, že jsme Vás poškodili, nebo nedostáli svým závazkům, pište na naši emailovou adresu info@lpracharova.cz
- Jestli se nám nepodaří spor vyřešit přímo, na základě Zákona č. 378/2015, kterým se mění Zákon č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, máte také právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu.
- Subjektem (ADR) mimosoudního řešení spotřebitelských sporů mezi obchodníkem a spotřebitelem, je Česká obchodní inspekce, nebo jiný subjekt pověřený Ministerstvem průmyslu a obchodu, viz http://www.mpo.cz/dokument169867.html.
- U České obchodní inspekce, má spotřebitel možnost podat návrh prostřednictvím on-line formuláře, dostupného na internetových stránkách České obchodní inspekce: https://adr.coi.cz/cs.
- Spotřebitel může podat návrh u České obchodní inspekce nebo pověřeného subjektu nejpozději do 1 roku ode dne, kdy uplatnil své právo, které je předmětem sporu, u prodávajícího poprvé.
- Spotřebitel může podat návrh také prostřednictvím platformy mimosoudního řešení spotřebitelských sporů EU, která je dostupná online na: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=CS. Návrh zde může podat jenom spotřebitel žijící v EU na obchodníka se sídlem v EU.
- Jestliže sporné strany nejsou spokojené s kvalitou mimosoudního řešení spotřebitelského sporu a domnívají se, že v průběhu řízení došlo k porušení Pravidel pro mimosoudní řešení spotřebitelských sporů, mohou podat stížnost na adresu Ministerstva průmyslu a obchodu nebo na emailovou adresu adr@mpo.cz.
- V případě přeshraničních sporů pomáhá spotřebitelům v přístupu k příslušnému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů Evropské spotřebitelské centrum Česká republika.
- Náklady spojené s mimosoudním řešením spotřebitelských sporů si strany nesou samy.
Těmito tlačítky podpoříte a doporučíte naše stránky ostatním uživatelům internetu. Děkujeme.