Obchodní podmínky

VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY PRO NÁKUP V TOMTO INTERNETOVÉM OBCHODĚ

Provozovatel: Lenka Prachařová
Sídlo: Šumice čp. 342, 687 31 Šumice
IČ: 48508705
E-mail: info@lpracharova.cz
Telefon: +420 773 678 099

1) VŠEOBECNÁ USTANOVENÍ

Kupující učiněním závazné objednávky stvrzuje, že akceptuje Obchodní podmínky pro dodávku zboží vyhlášené prodávajícím. Vztahy mezi kupujícím a prodávajícím se řídí těmito obchodními podmínkami, které jsou zároveň pro obě strany závazné.

2) OBJEDNÁNÍ ZBOŽÍ A SLUŽEB

Nabízíme vám možnost nákupu přímo z Vašeho domova, kde můžete nakupovat nonstop. Objednávat si můžete jednoduše a pohodlně pomocí nákupního košíku.

Předmětem smlouvy je pouze zboží uvedené v kupní smlouvě – objednávce. Zavazujeme se, že svým odběratelům budeme dodávat jen zboží v perfektním stavu a v souladu se specifikacemi či vlastnostmi obvyklými pro daný druh zboží vyhovujících daným normám, předpisům a nařízením platným na území České republiky.

Podmínkou pro naplnění platnosti naší elektronické objednávky je vyplnění veškerých požadovaných údajů a náležitostí uvedených v objednávkovém formuláři. Objednávka je zároveň návrhem kupní smlouvy, kdy samotná kupní smlouva posléze vzniká dodáním zboží. K uzavření kupní smlouvy se vyžaduje formální potvrzení objednávky prodávajícím.

3) POTVRZENÍ OBJEDNÁVKY

Objednávka je přijata do 24 hodin, potvrzení objednávky vám zašleme e-mailem, o odeslání budete taktéž informováni e-mailem. V případě nejasností Vás budeme samozřejmě kontaktovat.

4) ZPŮSOB PLATBY za zboží a služby

Možnosti úhrady vybraného zboží, které je až do úplného zaplacení majetkem prodávajícího.

  • Dobírka - platba při přebírání zboží - 0,- Kč
  • Bankovním převodem - platba před odesláním zboží - 0,- Kč
  • Osobní odběr na prodejně - platba na prodejně - 0,- Kč
  • ComGate platební brána (online kartou nebo platebními tlačítky bank) - platba před odesláním zboží - 0,- Kč
    • Platba kartou - rychlá a bezpečná platba online (více informací)
    • Platba přes platební tlačítka bank - okamžitý bankovní převod (více informací)

Provozovatel platební brány:
Comgate, a.s.
www.comgate.cz
Gočárova třída 1754/48b, Hradec Králové
E-mail: platby-podpora@comgate.cz
Tel: +420 228 224 267

5) ZRUŠENÍ OBJEDNÁVKY

Každou objednávku můžete do 24 hodin zrušit telefonicky či e-mailem, a to bez udání důvodu. Stačí uvést jméno, e-mail a popis objednaného zboží.

6) BALNÉ, POŠTOVNÉ A MÍSTO DODÁNÍ

Objednané zboží vám zašleme poštou jako dobírku. Maximální hmotnost brutto zásilky je 30 kg (jeden obchodní balík). Pokud bude cena zásilky vyšší než 1500,- Kč vč. DPH, neplatíte žádné přepravní poplatky. V opačném případě účtujeme k ceně zásilky poštovné a doběrečné v celkové výši 150,- Kč. Místo dodání akceptujeme pouze na území České republiky.

7) DODACÍ LHŮTA

Dodací lhůta je max. 5 pracovních dnů, není-li uvedeno jinak. V případě, že některé zboží nebude skladem, budeme Vás neprodleně kontaktovat.

8) VÝMĚNA ČI VRÁCENÍ ZBOŽÍ

V případě potřeby Vám nepoužité a nepoškozené zboží vyměníme za jiný druh. Zboží stačí zaslat doporučeným balíkem (ne na dobírku) na naši adresu. Zboží můžete vrátit do 14 dnů od jeho doručení. Náklady spojené s vyměňováním nese v plné výši kupující.

9) REKLAMACE A ZÁRUKA

Případné reklamace vyřídíme k Vaší spokojenosti individuální dohodou s Vámi a v souladu s platným právním řádem. Kupující je povinen zboží po jeho převzetí prohlédnout tak, aby zjistil případné vady a poškození. Případné vady je kupující povinen neprodleně hlásit naší firmě. Za vady vzniklé přepravcem neručíme. Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady.
Záruka se nevztahuje na vady způsobené:

  • a) nesprávným použitím zboží
  • b) nesprávným skladováním nebo udržováním zboží

Postup při reklamaci:

  • 1) informujte nás o reklamaci telefonicky, e-mailem, či písemně
  • 2) zboží zašlete jako doporučený balík (ne na dobírku) na naši adresu
  • 3) do zásilky uveďte důvod reklamace, vaši adresu
  • 4) doklad o nabytí reklamovaného zboží v našem obchodě

Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději do 30 dnů od jejího vzniku, tedy převzetí zboží naší firmou.

10) NEVYZVEDNUTÍ ZÁSILKY

V případě, že kupující zásilku nevyzvedne a zboží bude zasláno zpět prodávajícímu, vyhrazuje si prodávající právo odstranit uživatelský účet kupujícího v tomto internetovém obchodě a případně odmítnout jeho budoucí objednávku.

11) Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů

  1. Vážený spotřebiteli, jestli se domníváte, že jsme Vás poškodili, nebo nedostáli svým závazkům, pište na naši emailovou adresu info@lpracharova.cz
  2. Jestli se nám nepodaří spor vyřešit přímo, na základě Zákona č. 378/2015, kterým se mění Zákon č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, máte také právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu.
  3. Subjektem (ADR) mimosoudního řešení spotřebitelských sporů mezi obchodníkem a spotřebitelem, je Česká obchodní inspekce, nebo jiný subjekt pověřený Ministerstvem průmyslu a obchodu, viz http://www.mpo.cz/dokument169867.html
  4. U České obchodní inspekce, má spotřebitel možnost podat návrh prostřednictvím on-line formuláře, dostupného na internetových stránkách České obchodní inspekce: https://adr.coi.cz/cs.
  5. Spotřebitel může podat návrh u České obchodní inspekce nebo pověřeného subjektu nejpozději do 1 roku ode dne, kdy uplatnil své právo, které je předmětem sporu, u prodávajícího poprvé.
  6. Spotřebitel může podat návrh také prostřednictvím platformy mimosoudního řešení spotřebitelských sporů EU, která je dostupná online na: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=CS. Návrh zde může podat jenom spotřebitel žijící v EU na obchodníka se sídlem v EU.
  7. Jestliže sporné strany nejsou spokojené s kvalitou mimosoudního řešení spotřebitelského sporu a domnívají se, že v průběhu řízení došlo k porušení Pravidel pro mimosoudní řešení spotřebitelských sporů, mohou podat stížnost na adresu Ministerstva průmyslu a obchodu nebo na emailovou adresu adr@mpo.cz.
  8. V případě přeshraničních sporů pomáhá spotřebitelům v přístupu k příslušnému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů Evropské spotřebitelské centrum Česká republika.
  9. Náklady spojené s mimosoudním řešením spotřebitelských sporů si strany nesou samy.
18.02.2025
Heuréka hodnocení